Grupul german REWE, prezent în România din 2001 prin lanțul de supermarketuri discount Penny, anunță extinderea pe piața locală cu un nou brand: BIPA, rețea de drogherii deja activă în Austria și Croația. România va deveni astfel a treia țară în care retailerul introduce acest concept, ca parte a unei strategii de expansiune internațională. Potrivit companiei, decizia vine pe fondul rezultatelor foarte bune înregistrate atât de BIPA în celelalte piețe, cât și de Penny România.
Fondat acum 45 de ani, BIPA se prezintă ca un lanț de magazine cu prețuri accesibile și o ofertă variată de produse pentru îngrijire personală, frumusețe și bunăstare. Sortimentul include articole pentru îngrijirea părului, parfumerie, produse pentru bebeluși, îngrijire dentară și sănătate, atât de la branduri cunoscute, cât și mărci proprii.
Retailerul german precizează că extinderea în România este planificată pentru anul viitor, după ce BIPA a depășit recent pragul de 1 miliard de euro cifră de afaceri.
„Conceptele de succes din Austria și Croația vor fi aplicate și în România, compania fiind atentă și la obiceiurile și nevoile locale ale clienților săi”, mai transmite retailerul.
„Suntem mândri să ne extindem și mai mult prezența pe piață. Acest pas este dovada dezvoltării noastre de succes în Austria și Croația și a angajamentului nostru de a oferi produse și servicii la cel mai bun raport calitate-preț și în România, în viitor”, a declarat Markus Geyer, Managing Director BIPA.
„România are condiții economice excelente, care nu numai că promovează o creștere dinamică, dar oferă și o infrastructură bună care creează condițiile ideale pentru investiții și poziționează țara ca o locație promițătoare pentru succes durabil”, potrivit BIPA.
„Dezvoltarea pieței românești este un pas important în strategia noastră de creștere internațională. După intrarea pe piața croată în 2007, România va urma în 2026. Așteptăm cu nerăbdare să beneficiem de oportunitățile de afaceri din România, continuând dezvoltarea noastră pozitivă și suntem convinși că vom avea succes și din punct de vedere economic în România.”, spune și Marcel Haraszti, membru al consiliului de administrație al REWE International AG.