Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului a anunțat că reia participarea la târgurile de turism internaţionale. Tema pentru 2022 este „Feel Alive”. Astfel se încearcă susținerea dezvoltării brandul turistic naţional „Exploraţi Grădina Carpaţilor”.
„După mai bine de 6 luni de pregătire, de achiziţii publice, în parteneriat cu Consiliul de Brand Turistic Naţional, suntem mai pregătiţi să reprezentăm interesele ţării noastre la cele mai mari târguri de profil: WTM Londra, TTR Bucureşti, TT Varşovia, IBTM Barcelona. Alături de comunităţile de români din cele 3 state şi de antreprenorii din ţară ne dorim să atragem un număr cât mai mare de turişti străini în ţara noastră, mai ales că avem argumente imbatabile, de la resurse naturale paliative, la ecoturism, turismul rural, city break-uri şi festivaluri recunoscute la nivel internaţional. Mult succes tuturor expozanţilor români!”, a spus ministrul Antreprenoriatului și Turismului, Constantin-Daniel Cadariu.
În perioada 7-8 noiembrie 2022, Ministerul Antreprenoriatului și Turismului va fi prezent la târgul de turism organizat în format Business-to-Business la Londra.
„Printre acţiunile organizate la standul României sau în cadrul WTM, menţionăm: prezentarea destinaţiei turistice România către cei mai mari tour operatori de turism prezenţi la târg, moment artistic realizat de Subcarpaţi şi dezbaterea Crafting Influencers – Women Edition, alături de şase antreprenoare din diaspora românească”, a mai transmis Ministerul Antreprenoriatului și Turismului.