Este obișnuită să monetizeze aproape orice. De la diamante și extensii de păr până la videochat, Drăgușanu acceptă orice tip de afacere sau promovare. Nu de mirare, deoarece portofelul său subțire necesită gestionare atentă a cheltuielilor. Al Biancăi pare să fie extrem de limitat. Ea investește mii de euro lunar în aspectul său, în haine și în mașina pe care o conduce. Prin urmare, este necesară o sursă constantă de venituri pentru a acoperi propriile cheltuieli.
Diversificarea afacerilor Biancăi Drăgușanu
Pe lângă contractele de imagine, blonda deține și un atelier unde creează rochii la comandă. Se pare că și această afacere este de succes, având în vedere că ea însăși este reprezentanta propriilor sale creații.
Bianca Drăgușanu, recunoscută pentru numeroasele operații estetice pe care le-a realizat, ar putea transforma această experiență într-o afacere. Nu este surprinzător faptul că a testat numeroase clinici din România și a efectuat o multitudine de proceduri. Astfel, în momentul în care a ajuns pe masa de intervenții, Ana Morodan a avut o idee genială.
Ana Morodan, sfătuitorul Biancăi Drăgușanu, și ideea sa de afaceri
Ana Morodan a devenit consilierul Biancăi Drăgușanu, mai ales deoarece și ea a apelat la tratamente estetice la recomandarea blondei. Ca urmare, în timp ce aștepta rândul pentru intervenții, influencerul a conceput o idee de afaceri.
”Tu mai ai un an și ai putea să-ți deschizi clinică de consultanță. Că tu realmente încerci tot înainte tuturor și ne zici. Asta, la asta, mergeți la asta, la asta nu mergeți. Păi tu poți să faci asta pentru că l-ai încercat pe toate”, i-a spus Ana Morodan Biancăi Drăgușanu. Diva blondă părea să fie încântată de sfaturile pe care le primește și probabil le va lua în considerare.